Prima pagina

miercuri, 27 martie 2013

BMW, marca auto cu cel mai mare impact la nivel mondial



Revista Forbes şi compania de cercetare WPP au publicat un studiu comun, în cadrul căruia BMW a fost declarat marca auto cu cel mai mare impact la nivel mondial.

Studiul, aflat deja la a treia ediţie, măsoară impactul pe care mărcile îl au faţă de clienţi, aşa numitul „cultural traction", relevanţa culturală pe care brandurile o au în lumea consumatorului.

Acesta este definit de patru atribute importante:
- vizionar: mărcile inovative, care deschid noi teritorii şi captează atenţia
- inspiraţional: mărcile cu substanţă, cu o identitate cu care clienţii doresc să se asocieze
- curajos: mărci care evoluează cu încredere şi determinare
- entuziasmant: mărci în ascensiune, care pot să schimbe ierarhii.

La studiu au participat peste 62.000 de respondenţi din zece regiuni geografice

Citeste mai mult: BMW, marca auto cu cel mai mare impact la nivel mondial 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu