Prima pagina

miercuri, 10 aprilie 2013

EUROPAfest 2013 sarbatoreste 20 de ani de muzica buna

EUROPAfest 2013

Sunt 20 de ani in care jmEvents a oferit publicului larg un festival care se remarca prin muzica live, profesionalism si eleganta.

Directorul festivalului, dl. Luigi Gageos declara: "Am creat EUROPAfest cu pasiune si credinta ca putem reusi. Inca de acum 20 de ani am realizat performanta. Am gandit tot ceea ce am facut ca si cum ne-am fi aflat pe oricare dintre marile scene ale lumii. Chiar daca a fost greu, intr-o societate in continua schimbare, era singurul lucru pe care il puteam face. Rezultatele n-au intarziat sa apara, EUROPAfest devenind unul dintre cele mai apreciate festivaluri, atat in tara, cat si pe plan european. Un lucru este cert, EUROPAfest a creat o imagine pozitiva Romaniei."

Sub sloganul "It's all about live quality music!" festivalul reuneste 4 genuri muzicale jazz, blues, pop si muzica clasica. In 2013, la editia aniversara de 20 de ani, festivalul a pregatit fanilor multe surprize - 17 zile de armonie, bucurie si emotie cu artisti si muzica de calitate din toata lumea, fiind asteptati peste 300 de invitati din 52 de tari si 4 continente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu