Prima pagina

joi, 3 martie 2011

Promovarea in mediul online: usoara si nu prea. Ce ar trebui sa stie firmele?

Inscrierea unei firme intr-un director de publicitate online pare a fi cea mai usoara cale de promovare. Procedura standard este urmatoarea: se da click dupa niste cuvinte cheie, se gaseste un site de promovare online, se cauta casuta de inregistrare, se face o selectie scurta a domeniilor, se pun sau nu datele de contact complete si gata. Se asteapta rezultatele.

Rareori se mai revine pe site-ul respectiv pentru updatarea informatiilor. Si mai rare sunt rapoartele de monitorizare in functie de cautari, de relevanta, de continut. Si aceasta pentru ca foarte putine firme au persoane pregatite pentru acest tip de marketing, iar acolo unde acestea exista, lipsesc altele, adica rabdarea si timpul.

O situatie des intalnita in practica este cea in care cel care inscrie firma intr-un director de publicitate nu-si da datele personale de contact, ci pe cele ale unui superior, omitand sa-l informeze pe acesta din urma. Ulterior, contactat pe filiera directorului de publicitate "seful" va ignora mesajul sau va fi pus in postura de a fi intrebat despre lucruri pe care nu le cunoaste. Problema, aparent una de comunicare interna risca sa devina una cu efecte asupra imaginii publice a firmei si asupra relatiilor cu viitori potentiali clienti.

Continuare pe www.promoafaceri.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu