Prima pagina

joi, 3 martie 2011

Promovarea prin comunicate de presa, stiri si articole: de ce si cum trebuie sa profite firmele

Activitatea oricarei firme trebuie cunoscuta nu doar in interiorul echipei, dar si de catre publicul extern, prin transmiterea de informatii. Astfel, ceea ce face firma ajunge sa fie apreciat sau comentat, luat in calcul de concurenta sau folosit de catre persoanele interesate. Intr-un cuvant: cunoscut.

Doar astfel firma ajunge sa existe efectiv si sa se dezvolte. Stimularea concurentei si mentinerea activa a interesului publicului larg, indiferent ca este vorba de parteneri de afaceri, institutii sau persoane neutre sunt esentiale pentru orice firma care alege sa comunice despre ea.

Cea mai simpla cale de a transmite o informatie este comunicatul de presa. Avand rolul de a informa, comunicatul de presa trebuie sa urmeze reguli stricte si sa raspunde la intrebarile de baza: "cine", "ce", "cand", "unde". Uneori, comunicatul de presa trebuie sa explice si "de ce" si "cum".

Comunicatul de presa trebuie sa fie accesibil din punct de vedere al intelegerii si sa urmeze ....

Continuare pe www.promoafaceri.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu