Prima pagina

joi, 3 martie 2011

Supararea organizatiilor: de ce unele comunicate de presa ajung stiri, iar altele nu

Organizatiile trimit comunicate de presa si se asteapta sa citeasca despre ele a doua zi in ziare. Sunt multe situatii insa in care organizatiile nu-si gasesc reflectat continutul informarii transmise in materialele de presa.

Prima tendinta la nivelul organizatiei este de dezamagire. Urmatorul pas il reprezinta intrebarile legate de motivul pentru care jurnalistii nu au fost interesati de informatiile transmise.

Evident, raspunsul se invarteste in jurul culpabilizarii presei. Daca mai intervin si raportarile pe care fiecare responsabil cu relatiile publice si comunicare trebuie sa le faca in legatura cu rezultatele activitatii sale, situatia poate deveni neplacuta.

Dincolo de primele acuze la adresa jurnalistilor care sunt interesati doar de evenimente sociale neplacute si violente, de barfele politice sau de ultimele mondenitati, de tendintele comerciale care detroneaza deontologia jurnalistica.... trebuie sa trageti aer in piept si sa ganditi la rece.

In primul rand, trebuie sa aveti permanent in vedere faptul ca atat organizatia pe care o reprezentati, cat si jurnalistii carora v-ati adresat actioneaza independent, fiecare avand dreptul si libertatea de a alege si de a decide.

Continuare pe www.promoafaceri.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu