Prima pagina

joi, 3 martie 2011

Promovarea la evenimente, un plus pentru imaginea firmei. Profitati, dar nu oricum!

Anul 2011 aduce pentru firmele din Romania posibilitatea de a se promova inclusiv in cadrul expozitiilor, targurilor, congreselor organizate in domenii diverse.

Indiferent ca este vorba de un eveniment adresat sectorului constructiilor, celui imobiliar sau turistic, ca vizeaza produse de lux sau promotionale, ca este legat de domeniul media sau al publicitatii ori ca are ca public tinta mici sau mari, puternici sau debutanti pe piata, acesta este un prilej pentru fiecare firma de a se prezenta ca expozant si, timp de cateva zile, de a aduce ce are mai bun, mai nou, mai frumos in activitate.

Nimic mai simplu, spun, probabil, majoritatea celor care se pregatesc pentru un astfel de eveniment, pe muchie. Gresit. Prezenta la o expozitie, la un targ, la un congres presupune o pregatire din timp, o informare atenta si o analiza a propriei afaceri.

In primul rand, firma trebuie sa aiba o imagine foarte clara a domeniului, a specificului evenimentului, pentru ca, doar astfel va sti pe ce anume va trebui sa mizeze, ce anume sa exploateze la maxim pentru ca targul, congresul, expozitia sa fie un succes, nu doar o bifare intr-un carnetel. Dupa o informare atenta, firma trebuie sa-si puna la punct o strategie: cine o va reprezenta la eveniment si cu ce.

Continuare pe www.promoafaceri.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu