Prima pagina

joi, 3 martie 2011

Regula de aur in criza mediatica: vorbeste primul!

Ziua care tocmai incepuse se anunta a fi linistita, fara neprevazuturi. 

Si totusi, dintr-o data, s-a intamplat ceva, iar institutia a intrat in priza. Este inceputul unei situatii de criza mediatica. Telefoanele suna, zvonurile circula, intrebarile curg, curiozitatea creste. Se recitesc planurile de comunicare, usile birourilor se inchid in spatele echipelor convocate rapid pentru analizarea situatiei si pentru convenirea asupra abordarii problemei. Si totusi, jurnalistii devin din ce in ce mai insistenti, intrebarile sunt stanjenitoare pentru institutie, iar la televiziunile de stiri apar franturi de informatii mai mult sau mai putin apropiate de adevar.

Ce spuneti intr-o situatie de criza mediatica, in calitate de reprezentant al biroului de relatii publice si de comunicare?

In primul rand trebuie sa spuneti ceva, fara a pune punct dupa propozitia seaca „Nu comentam". A spune „Nu comentam" echivaleaza in ochii jurnalistilor cu „Asta este, suntem vinovati, nu avem ce face", iar jurnalistii, in virtutea meseriei si presati de natura comerciala a stirilor, atat asteapta.

Asadar, spuneti ceva! ...

Continuare pe www.promoafaceri.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu